BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 18, 2009

Allah Selamatkan Kamu

SELAMAT HARI LAHIR YG KE-3



Masa ini hari jadi Kak Yong Nuha ke 3 tahun, sambut kat umah tok umi d org.. bukan main le dapat belon2. Agak2 sorfina pun dapat tak..?hehe.






Friday, May 15, 2009

.........sALam PeNgEnALan........




....SoRfiNa UmAiRAH...

Kat atas tu gambar anak aku...br berusia 1 tahun 6 bulan, baby girls..wujud blog ni pun d sbb kan dia...anak ibu ngan ayah lah katakan...klu kami g kerja Sorfina tinggal ngan opah dia, manja bkn main ngan opah dia, klu x ada aku pun x pe, janji ada opah...cucu opah sulung la kata kan..kat umah opah dia, adalah bebudak lain-lain lg termasuk lah sepupu dia 2 orang tp dia org tu heroin, tp tu la klu dah ramai2 tu mcm cerita, klu nak ambik waktu ptg blum trn kete lg ada je cite tgg d org, orang ni gaduh ngan orang tu la
,org ni gigit org tu la.. tapi aku x kisah budak-budak bisa lah..waktu ni lah d org nak membesar ngan sempurna...